22 04 2011

Facebook Online People Açığı

Uzun zaman önce kullandığım Facebook applicationu olan online people açığı, aslında açıkda denmez tam olarak ama işinize yarayacağını düşündüğüm bu ipucunu adım adım anlatarak paylaşıcam gayet kolay zaten normalde şifreli olan profile id'sini bu yöntemle kısayoldan alabileceğiz ve kişiye hediye göndermeden yada sizi kabul etmesini beklemeden kimi isterseniz direk profiline ulaşabileceksiniz. Gerekli araçlar İnternet explorer Facebook hesabı http://apps.facebook.com/onlineusers  online people applicationu   Online people nedir facebookda online kişileri arayıp bulabileceğiniz bir applicationdur ve profilleri bize direk olarak göstermez bazı kısıtlamaları vardır işte hediye gönder kişiyle arkadaş ol kresi satın al vs vs gibi biz bunları bypass edip direk olaya geçmek istiyoruz.   öncelikle Facebook onlnie people applicationu açıyoruz http://apps.facebook.com/onlineusers Arama kısmından istediğimiz kriterleri yazıp ara diyoruz çıkan sonuçlardan beğendiğimiz kişinin profil resimine sağ tıklayıp Arka planı Farklı kaydet'e Tıklıyoruz   Çıkan Farklı kaydet ekranındaki Dosya adı kısmında Ortada verilen numara bizim Hedef profilimizin şifresiz haldeki İd numarasıdır bunu kopyalıyoruz     elimizde 1818505341 böyle bir numara var artık yapaccağımız çok kolay http://www.facebook.com/profile.php?id= burada id'den sonraki kısıma bulduğumuz id numarasını yapıştırıp browser ekranımıza giriyoruz ve sonuç. http://www.facebook.com/profile.php?id=1818505341   Artık OnlinePeople kısıtlamalarına maruz kalmak zorunda değilsiniz arama yapın profile ulaşın.   ... Devamı

15 04 2011

ŞafakSöyle Facebook Application

Askerler için yapmış olduğum www.safaksoyle.com adresinin mobil versiyonundan m.facebook.com sonra facebook applicationu'da hizmetinizde artık facebook'da kalan şafağınızı gün ve çıkış tarihi olarak kısayoldan görebileceksiniz denemenizi tavsiye ederim   ŞafakSöyle Askerlerin Şafak Öğrenme Yeri FACEBOOK Application'a git http://www.facebook.com/apps/application.php?id=53041920796     Devamı

21 10 2010

Facebook'da Arkadaş Ekleyemiyormusunuz?

Facebook Arkadaş Ekleme Sorunu Bayağıdı forumlarda gördüğüm bence iyi bir güvenlik önlemi olan facebook arkadaş ekleme olayına limit getirmesi herkez tarafından sevilmedi tabiki her ne kadar facebook sevmesemde sonuçta amacımız problem çözmek gidermek Problemimize gelince problemimiz arkadaş olarak kimseyi ekleyemememiz ve şu resimin gözükmesi Resimde diyorki Bu kişiyi şahsen tanıyor musunuz ? Facebook’un kötü kullanımının engellemesi için bu davet gönderilemez. Daha fazlasını öğrenmek için Yardım Merkezi‘ne gidin. Eğer bu mesajı hatayla gördüğünüze inanıyorsanız, bu problemi rapor edebilirsiniz falan filan Peki gelelim Facebook arkadaş ekleme sorununun çözümüne… bu problemin en kolay çözümü cinsiyet kısmını boş bırakmaktır ve profili güncellemektir hepsi bu kadar deneyin işe yaradığını görüceksiniz...   Devamı

24 02 2010

Facebook için en kullanışlı 7 ipucu öneri

1-Facebook'daki Arkadaşlarınızın albümlerindeki resimleri tek tıkla bilgisayarınıza indirin... Facebook'da arkadaşlarınızın albümlerindeki resimleri tek tek kaydetmek zor mu geliyor bu ipucu tam size göre gerekenler firefox web tarayıcısı ve ufak bir eklenti başlıyoruz ;) Öncelikle bunun için Firefox web browserına ihtiyacınız var yoksa şuradan http://www.mozilla-europe.org/tr/firefox/ temin edebilirsiniz *Firefoxu açın adres satırına https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/8442 linki yapıştırın açılan ekranda download now a tıklayın ve eklentiyi kurun firefox açıp kapatın şimdi eklentimiz kurulu bundan sonra ne yapacağız. *facebook'a giriyoruz albümünü indirmek istediğimiz kişinin profiline oradan albümlerinin olduğu sayfaya giriyoruz ve indirmek istediğimiz  albüme sağ tıklayıp Download album with facepad'e tıklıyoruz albüm varsayılan kaydetme yeriniz neresiyseoraya kaydediliyor.   2-Facebook'da profilinizdeki arkadaş listenizdeki gösterilen 6 kişi sadece sizin belirledikleriniz olsun nasılmı profil sayfanızı açın oradan arkadaş listenizin kutucuğuna gelin sağ üstte çıkan ufak kalem simge yardımıyla  açılan menüden orada göstermek istediğniiz arkadaş sayısını seçin 6-9-12 daha sonra şu arkadaşlarımı her zaman göster yazan kutucuğa orada sürekli görünmesini istediğiniz arkadaşlarınızı yazın hepsi bu kadar ..     3-Facebook'dan sıkıldınızmı ee istifa edin :D hesabınızı dondurmak yada silmekmi istiyorsunuz sizi şuraya alalım http://www.facebook.com/deactivate.php 4- Facebook'da chat için sürekli browserda facebook'un açık olmasına artık gerek yok oturumunuz açıkken browser pencereniz kapalı dahi olsa masaüstünden arkadaşlarınızla chat yapm... Devamı

22 02 2010

Windows Live Messenger 9.0 Çoklu oturum vs Yaması

 Windows Live Messenger 9.0 Çoklu oturum vs Yaması |  görsel 1

Yama Windows Live Messenger 9.0 (14.0.8089.0726, 14.0.8064.0206, 14.0.8050.1202) sürümleri içini geçerlidir geçerli sürümünüzü öğrenmek için messenger ekranında üstte yardım menüsünden messenger hakkındaya basarak programınızın sürümünü öğrenebilirsiniz.. Yama ile neler elde edersiniz: programdaki reklamlar kalkar sınırsız titreşim yollayabilirsiniz birden çok msn açabilirsiniz titreşim alımını kapatabilir resim paylaşımını durdurabilirsiniz   Nasıl kurarım: programı indirdikten sonra çift tıklayıp açın (bu arada msn programınızın kapalı olduğundan emin olun yoksa yamayı uygulayamazsınız) açılan ekranda nexte basın gelen ekrandaki ayarları değiştirmeden APPLY 'e basın hepsi bu kadar artık çoklu oturum açabilirsiniz tabi reklamlardanda kurtuldunuz ;)    Windows Live Messenger 9.0 Yama İndir Devamı

22 02 2010

İnternet Explorer 8 Kararlı Sürüm Download

Ben tabi askerdeyken çoğu şeyden geri kalmışım :D explorer 8 bile kararlı sürümü çıkmış ben yeni geçtim belki geçmek isteyenler olur diye linki veriyorum ;) kararlı sürümdür microsoft resmi sitesindeki linktir içiniz rahat etsin ...   Yeni Özellikler InPrivate Gözatma InPrivate Filtreleme SmartScreen Filtresi Uyumluluk Görünümü Geliştirici Araçları Sık Kullanılanlar çubuğu Önerilen Siteler Hızlandırıcılar Son Gözatma Oturumunu Yeniden Aç Ağ Dilimleri İyileştirilen Özellikler Genel tarayıcı veriminde önemli iyileştirmeler. Java veriminde önemli iyileştirmeler. Tarayıcı arayüzünde iyileştirmeler. Kendi kendine gruplandırılan sekmeler. Eklentileri Yönet üzerinde değişiklikler. Artık arama kutusu, kullanıcı tarafından uzatılıp daraltılabiliyor. Arama kutusunda bir arama yapıldığında, eğer tarayıcıya birden fazla arama sağlayıcısı eklendi ise anında arama sağlayıcılar arasında geçiş yapmak mümkün. Ayrıca, tarayıcıya görüntü arama sağlayıcısı eklendiyse arama sırasında, görüntüler/resimler, arama bölümünde küçük boyutlu olarak görüntüleniyor. Akıllı adres çubuğu ve önceden ziyaret edilen ağ siteleri listesinde önemli değişiklikler. Sık kullanılanlara eklenen web siteleri, Sık Kullanılanlar çubuğunun yanında, simgeleri ve başlıkları ile görüntüleniyor. Css 2.1 desteği SSL 3.0 desteği. Download için tıklayın. ... Devamı

20 02 2010

Facebook grubumuza katılın

Facebook grubumuza katılın |  görsel 1

Kişisel yardım ve programlar hakkında istekleriniz için facebook grubumuza katılmayı unutmayın...  Bende Gruba Katılayım... Msn yardım için Devamı

16 08 2008

Tek Derdimiz Msn Patlatmakmı :S

Patlakmak derken komik oluyor tabi msn patlatmak abi şunun msnini patlatmam lazım,emrecim şunun msnini alırmısın bunlar gelen msjların ortak konu başlıkları hergün 35-40 tane gelince bu msjlardan yorumlarda eklenince türk insanın ya hacker olma isteği duyduğunu yada çok fazla kinci yapısının olduğunu düşünmeye başlıyorum ben hacker değilim sadece hobi olarak program yazan bir programcıyım elbette benimde egolarım olmuştur doğruyu söyliyeyim olduda :D ama hiç bizaman bunu kötü amaçla kullanmadım diceksiniz niye msn kitleme programı yazdınız yazdım çünkü geri dönüşü olan birşey neden şifre gösterici program yazdın o zaman diyeceksiniz oda sadece kayıtlı şifreleri gösteriyor direk saldırıya yönelik programlar yazmıyorum öncelikle bunu söyliyeyim yorumlarda msn kullanmayı pc kullanmak sanan arkadaşlar saçma sapam şeyler yazıyorlar bi kaç  satır kod yazın sonra gelin beni eleştirin diyorum ve msn patlatma olayını değilde bunun gerçekleştirme zorluğunu yada olabilecek koşulları bilip kendinizi korumak için kullanın diye adım adım anlatıyorum.soru: abi msn patlamak istiyorum adresi vereyim patlatsana aa@aa.aacevap: atıyorum böyle soru soran bir kişi bunun çok kolay olduğunu düşünüyodur eminim belki işi bilmeyen bir kişinin mailini ele geçirmek gerçekten kolay fakat amaç yöntemleri anlatıp acemi kullanıcıları bilinçlendirmek şimdi bu msni kırmak isteyen saldırganın  deneyeceği birden fazla yol var bu kişinin bu kurbana ne kadar taktığıyla doğru orantılıda olabilir nerden başlanıcağını kestiremezsiniz en basitinden hotmail.com a girer kullancıı adı aa@aa.aa şifre 123456 diye sallar olmadımı 123456789 olmadımı 142536 olmadımı admin olmadımı administrator olmadımı aa ee ne oldu hotmail geçici süreyle giriş izninizi kesti yanlış şifre... Devamı

21 04 2008

Blog Ödülleri 2008 Oylama Başladı Destek lütfen ;)

  Blog ödülleri 2008 yarışması için oylama açıldı eğer sizde blogumdan memnunsanız oylarınızı bekliyorum bunun için yapmanız gerekenler çok basit benim için 1 dakikanızı ayırmanız yeterli.   Nasıl Oy Vereceğim? Alttaki adımları izleyerek hızlıca oy kullanabilirsin: http://2008.blogodulleri.com/UyeKayit.aspx adresini ziyaret edin ve hemen kayıt olun. Kayıt esnasında vermiş olduğunuz e-posta adresinizi ziyaret edin ve e-postanıza gelen mesaj içerisinden üyeliğinizi onaylayın. http://2008.blogodulleri.com/Giris.aspx adresinden bilgileriniz ile oturum açın. http://2008.blogodulleri.com/Oylama.aspx?BID=577 adresini ziyaret edin. Önizleme olarak emreipek.com açılacaktır. Hemen üstteki Oy Ver! bağlantısına tıklayın.İşte tamam. Oy vermiş oldunuz. Hepinize Desteğiniz için Teşekkür Ederim... Devamı

13 04 2008

Mozilla Firefox 3 Beta 5 duyuruldu

Mart ayında Firefox 3 için 4. Beta’yı duyuran Mozilla ekibi, bügün 5. beta sürümünü de duyurdu. Bir önceki beta sürümüyle karşılaştırıldığında 750 hatanın kaldırıldığı belirtiliyor. Firefox, 3. sürümüyle daha iyi bir Arayüze sahip oldu. Bu görünüm çalışmalarının yanında performans arttırmada da başarılı olunduğu görülüyor.         İndir: Mozilla Firefox 3 beta 5 | Türkçe Devamı